Kizlar 33+4 teyiz ilk dogumu sezeryanla 6 sene omce yaptim bu kez de normal dogum yapmak istedim ama doktorum normal dogum yaparsam ya bebegin yada benim öleceğimi en iyi şartlarda rahimin alinacgini soyledi sizce ne yapmaliyim ( ilk sezeryanimin sebebi bebegimin kalp atislarinin yavaslamasiydi benim fiziksel bi sorunum yoktu )