Semrakrbck ikinci bebeğim olduğu ve deneyimlediğim için yazıyorum, Yağı genelde yaz ayları için önermiyolar, yapısı yoğun olduğu için ama kış aylarında doğum yapıcaksanız nemlendirmesi daha iyi, losyonu hemen emiliyor, 21 aylık kızım için hala bu setteki ürünleri kullanıyorum, kardeşi olucak artık beraber kullanırlar🤗 içerik konusunda da eczacılara güvenmektede artık sıkıntı yaşıcaksak.. ben o instagram hesaplarına güvenmiyorum açıkcası, arka planda neler dönüyor bilmiyoruz kimse orda hayır için birşeyler yapmıyor..