Merhabalar. 35+1 deyim. Bugün koyu sarı, yoğun kıvamlı sümüksü jelimsi akindi geldi peçeteye. Diğer akintilardan farklıydı. Nişan olabileceginden korkuyorum. Daha erken diye. Ama bir süredir karnım cok sert. Gece saga sola donuyorum bir turlu rahat edemiyorum. Gelen nişan mıdir sizce? Forumda araliklarla nisanlari gelenleri okudum. Nişansa dogum yakın mi demektir? Dr kontrolum önümüzdeki pazartesi ve suan cok uzak gorunuyor bana.