Denizci merhaba evet 1 hafta olacak neredeyse. Hastaneye yatış yapılıyor önce boş oda varsa direk çıkıyorsunuz yoksa bekliyorsunuz biraz. Yerlesiyorsunuz.Damar yolu vs. rutin işlemler yapılıyor. Benim ciğer gelistici iğne oldugundan doğumum ertesi gün oldu. Hemsireler görevlerini yapıyor, herkes işini yapıyor. Ama mesela dogum aksamı ziyarete gelenler oldu,sabah dogum yapmama ragmen akşam hala ameliyathanede gorunuyordum sistemde. Doktorum iyi olabilir ama genel olarak süper bir hastane değil.