Melissargun 37+5im. Dünden beri değişik pelvik agrım var sanki rahim ağzım yırtıliyor. 1 -2 haftadır ishal gibiyim diskim yumuşak Ara ara düzensiz sancılanmam var bebeğim siddetli hareket ediyor normal dogum pozisyonundaydı geçen hafta ama daha kemiklere girmemiş dedi diktorum.cok sık idrara çıkıyorum 15 dakikada bir makatimda baskı var ama öyle sancim falan yok.suyumda gelmiyor. Daha doğrusu suyumun geldiğini nasıl anlarım? Sızarsa nasil anlayabilirim? Birde 2-3gundur akintim yoktu dünden beri değişik bi akıntı gelmiş böyle renksiz sümüksü. Ama.kahverengi pembe kanlı değil. Nisan renksiz.de gelebilir mi ??
Eminea Melissargun 37+4 bizde canim noktosi virgülüne kadar ayni yasadiklarimiz suan.akintim hic yoktu benimde iki gündür başladı ama renksiz koyu.her dk beklemedeyim resmen dua ediyorum ayaga kalkinca suyum akiversin diye 😂😂😂
Maviii Melissargun nişan renksiz olurmuş ama geneli renkli oluyormuş. birde suyunun gelmemesini anlamaman imknasız birden boşalıyormuş su. içini ferah tut.
Hannah Melissargun nişan renksiz de olabiliyormuş ve su da sızıntı şeklinde az az gelebilirmiş eğer sancınız varsa bi kontrole gidin bence
Melissargun Sil12 benim ağrılarım sancılarım hep alt kısımda belimde ağrı yok belimden vuran ağrıda yok sadece sırtım agriyor
Melissargun Sumeyyye normal doğumunda dezavantajlarımdan biride belirsizlik... Pisikolojin bozuluyor ha doğurdum ha dogurucam ..
RRR Melissargun öncelikle nişan sarımsıda gelebiliyor benimki öyleydi sarımsı sümüksüydü suyun gelmesi konusundada anlamaman imkansız şaldır şaldır geliyo canım sızsa bile anlarsın tutamıyosun onu ordan anlarsın