Gulsaharen92 seviksongul bende i zaman vermiştim 2.30 çıkmıştı adet günü 151 yükseldi erken yapmışsın yükselir inşallah
Yessiim İçime kurt düştü çok da istediğimiz bir bebek az önce beta verdim bekleyeceğim iki saat sonra çıkacak ama kasıklarım adet olacak gibi ağrıyor hayırlısı artık
Samye18 Yessiim evet hayırlı olsun canım bişe dicem adete kaç gün kala yaptın bide idrar testi yaptın mı hiç
Xbilinmez seviksongul arkadaşım adet tarihinden 12 gün önce kan verdi 2.0 çıktı değeri. Tam 13. Gün tine gidip kan verdi adet olacağı gün. Değeri 98.89 çıktı. Ve şu an 2. Ayına girmek üzere. Dilerim sizin de oyle olur
Xbilinmez Yessiim hayırlı olsun . Var tabi ki de. Var olmasına inanmaniz için daha ne kadarr yükselmesini bekliyorsunuz 🤩🤩
Yessiim İdrar testi yaptım vallahi 6 gün kala adete idrar testinde çıktı erken testte çıktı hemen kan verdim 159 du üç gün geçti şimdi bugün verdim 975 çıktı
Crnryyn01 Yessiim düşük sebebi var mı ? Kanda pıhtılaşma dolayısıysa doktora gidin bence. En azından tedavi başlatır
Yessiim Yok hiç bir sorunum yok ama oluyor hamile olduğumu bilmiyordum birinde emara girdim o ay kimyasal oldu gebeliğim ki sebebinin bu olduğunu düşünüyorum
Sudedemirer Benimkide 2.33 çıkmıştı 2 günde bir acilde kan verdim artıyormu diye baktılar 1000 olunca randevu al kadın doguma dediler 35+3 şuan