Melis_tugba Osman bey benim ilk doğumumu gerçekleştiren Dr. Ve gerçekten çok memnun oldum. Şimdi 2. Gebeliğim, şehir hastanesine arkadaşımın önerisiyle gideceğim. Evet çok lüks ve tertemiz bir hastane. Çalışanlar da çok güler yüzlü ve ilgili. Ama Dr. İlgisi Beklentimi karşılamazsa tekrar Osman beye gideceğim. Zaten her türlü doğuma ona gideceğim ama 7 ay muayene ücretinden biraz tutumlu olmak istedim. Kendimi daha çok bebeğe adapte etmek istiyorum maddi anlamda.