Hilalr Asdfgsedaasdfg bende 33. Haftamdayim sütyen takmadığım zamanlarda yumuşacık bomboş oluyor taktığım zamanlar da da taş gibi oluyor yumuşacik olması daha iyi yatarken filan batmıyor en azından 😅
_almirasmom Asdfgsedaasdfg benımde yumusacık ama uclarına hafıf dokunsaö sarı sut gelıo nokta seklınde
Sellmaseellma Asdfgsedaasdfg benimde ilk zamanlar sertti şimdi yumuşacık ya valla 30 haftadayım bazen diyorum göğüs pompasıyla ara ara çeksem süt geldikçe buzluğamı atsam ya da gelmesede doğumq kadar getirmeyemi çalışsam diye düşünmüyor değilim tehlikeli bişey aslında ama işte
Hilal3425 Asdfgsedaasdfg 38+3 haftalığım benimde öyle süt konusu hamilelikte belli olacak bişey değil bence bi arkadaşımım 5 aylıkken göğsünden süt akıyordu kocaman oldu göğüsleri bebek doğdu sütü yetmedi mama veriyor
-Meyra _almirasmom aman dokunmayın göğüsleri uyarmak erken doğumu tetikler hele o ilk sarı süt o kadar kıymetli ki tek bir damlası bile ziyan olmasın🤗
Basak000 Bence bu konuyu fazla kafaya takmamak lazım. Gelecekse geliyor gelmeyecekse naparsanız yapın gelmiyor. Şimdiden bunun stresine girmeyin. Benim göğüslerim hiç büyümedi bile. Sertlik yumuşaklık büyüklük küçüklükle alakalı olmadığını düşünüyorum
Asdfgsedaasdfg Ya yok göğüse dokunmak diilde bazen sıkıp gelcek mi diye bakmak istemiyo diilim yine de ellemem tabi bilmiyodum 🤦🏻♀️ yumuşacık millet anlatıyo taş gibi falan benim pelte gibi 😁😁