20+4 e giricez 12 itibariyle rutin olarak ara sıra gögüs agrısı çekiyorum ama bu gün az seviyede başlayıp sonu aglamalı biten fena bi agrı tarif edemiyorum sıcak suyla masaj yaptım hafifledi hala agrıyor bi önerisi olan var mı bu ayda olması normal mi dogum sonrası mastitten korkan ben şimdiden agrı yaşamaya başladım😕