znkara ben 4+3 deyim şu an bugün kontrolüm vardı şimdilik keseyi gördü iki hafta sonra gel dedi bakalım kalp atışını o zaman duyarız inşallah, düne kadar iyiydim , dündensonra hastalaştım, karnım ağrıyor halsizim sabah uyanınca da bulantı , gece de 5 te uyanıp kötüleşiyorum. İnşallah iyi oluruz hepimiz. Ben 3,5 haftalıkken öğrendim ilk beta hcg mi baktı 2 günsonra bir daha baktı ama bu seferki gittiğimde bakmadı . 2 defa betahcg değerim var biri 3,5 haftalıkken 330 diğeri 2 gün sonra 899.