Alisatina GMA 22+1haftalık oğlum olcak 👶 iki tane yendoğan takım 5zıbın 3 alt üst takım banyo seti ıslak mendilleri şampuanları daha cok var 😊
Bilgeklc Kardii bende 17+3 haftalığız oğlum olucak ama benim marta denk gelmiyomuş 4 nisan dedi doktor sizin doktorunuz ne dedi doğum tarihi için acaba
MinaYusuf GMA Men ilk ikizlerde 5 aylıq idim her şey tamam idi baxir kim ne vaxt alır indide 5 ayligam yarısını aldım
Handey 20+6 kız benim de😍 ben kıyafet olarak her şeyini aldım. Odasının da siparişini verdik yapılıyor. Bebek arabası, anne yanı,banyo malzemeleri vs almadım henüz önümüzdeki aylarda da onları alıcam
Merveanneoluyor 19+4 üz bir oğlumuz olacak Allah’ın izniyle 🤲🏻😍💙👶🏻 Ben de nedense 2019yılını erkek yılı gibi düşündüm erkek çoğunlukta gibiydi. Kendim henüz hiçbir şey almadım, hediye gelen bir iki parça bir şeyler var😌 28. Haftaya kadar hastane çantasını hazır edip gerisini sonra almayı düşünüyorum inşallah🤲🏻