Rabia88 Arkadaşlar dün gece göbeğinde kalp atımı gibi birşey hissettik tekme falan değildi baya da uzun sürdü 27+5 olduk acaba hıçkırık böyle bişey mi ?
Gamze-nil Rabia88 muhtemelen cnm bnde aynı şeyi sık sık hissediyorum günde 2 3 defa hissettim oldu normaldir sanırım pıt pıt atıyor 😃çok heyecan verici
zynpsr18 karın içinde gıdıklanma gibi bi hisde oluşuyorsa hıçkırıktır canım çok normal bişey o sıvıyı yuttukça hıçkırık oluşurmuş benim kızda çok hıçkırır boşluklarımda gıdıklanma hissi oluşur benim 5-10 dk sürer sonra geçer ☺
Ravzam Canım kalp atisi gibi 2 dk fln sürüyor ve hickirik iyi birşey diyorlar ilerki zamanlarda daha net hisedecksin