6+3 teyiz dün akşam başladı kanamam hafif pembemsi sonra kırmızıya dönü acile gittik kanamaya alttan bakıldı sızıntı şeklinde dendi ultrasondan baktı doktor kese kalp atışı var dedi kanama kese etrafında değil dedi iğne ilaç verdi. Bugün başka bir doktora gittim o kanamaya bakmadı direkt ultrason aynı şeyleri söyledi yatıp dinleneyim mi dedim yok rutin hayatınıza devam edin dedi.kanama hala devam ediyor ama 😔Bilemedim ne yapacağımı bir kaç ay önce kimyasal gebelik geçirdim. Kızım 27. haftada doğdu haliyle korkuyorum benim gibi bu şekilde kanaması devam eden oldu mu? 😔