Summerwine Beyzafd 3 kere kullandım şu an antibiyotik tedavisine başladık.Sukurler olsun bir sıkıntı yasamadim
Autumn89 Beyzafd hayır zaten doktorumuz emin olun zararı olan bişeyi asla vermez..idrar yolu enfeksiyonu malesf ki kendi kndine geçen bisey degil.ilaçsiz gecmesi mumkun degil kullanmaman halinde dahada cogalirsa Allah korusun gercekten bebek için hayati tehlike oluşturuyor.
Autumn89 Beyzafd onu kullandıktan snra en az 5 sâat tuwalete çıkmaman lazım oyuzden tuwalett işini bitir en son yatarken onu iç.ictikten kisa zaman snra wcye ckarsan atamazsin enfeksiyonu.onunla brlkte purinol molcef ve halen gida takviyesi olan ocean crannberry kullaniyorum.tek basina munurolde bi işe yaramadi bnde cnku.
Beyzafd Summerwine aynen bende antibiyotik fitil falan kullanmıştım baya hamilelikte bu sorunu yaşadım en son özel bolgeme kamerayla bakıldı ondan sonra yine iltihap kaptım fark ettim zaten test verdim çıktı bu sefer de monurol yazdı korktum içmeye bi danışayım dedim
Summerwine Beyzafd doktorun vermiş canım hiç korkma.Asıl enfeksiyon çok zararlı.Benimkide 1 ay geçti sonra yine başladı bakalım inşallah bu sefer gecer
Asyabuse Bende kullandım ama çok zorlandım yaa son kez tuvalete gidip içiyosun sonra uyuyosun işte uzun süre tuvalete gitmemek lazım. Ben saatte bir tuvalete giden biriyim uyandım gitmemek için zor durdum 😇😇😇 ama işe yaradı enfeksiyonu bitirdi bende
Beyzafd Asyabuse aaa bilmiyordum onu hiç bende çok gidiyorum lavaboda yatiyorum desem yeridir 😄 demekki baş ucuma koyayim içip yatayim
minnoskiz- Asyabuse bende gece yatmadan içmiştim ama tuvaletim gelince uyku asla tutmaz aklım hep orada olduğu için gündüz vakti son kez tuvalete gidip içiyorum o sıra evde ne işim varsa yapıyorum tv,film,müzik,yemek derken vakit daha çabuk geçiyor 😊
Beyzafd Summerwine aynen onu biliyorum enfeksiyonum hep oldu zaten hamilelik boyunca önce fitil verdi kullandım bakti antibiyotik verdi kullandım 2 aydır bir sey yoktu geçen hafif leke geldi diye kamerayla bakti genital bolgeme ordan sonra ben hissettim iltihap aldığımı bugün baktım yine biraz çıktı bu sefer onu yazdı gene de icim rahat olsun diye sordum doktorlar iste bazıları yazıp gonderiyor saol canim
minnoskiz- Beyzafd arkadaş olduk kendisiyle bir tek onu kullanabiliyoruz zaten başka vermiyorlar çok müşkül bir durum olmadıkça.
Beyzafd minnoskiz- bende olcam son 1 ay sanırım bıktım ama ya bende iltihap denen bir şey olmazdı başka yerde tuvalete falan girmeyen biriyim ben ama işte regl olmayınca pis kan atılmayinca iltihap oluyor sanirim