aysegul_46 Kahramanmaraş da özel sular akademi hastanesine gidiyorum normalde ama bı kaç ay Elbistan’da olucam orda bana 13 haftalık iken kesin kız demişti doktorum şuan 18+2 yiz dün doktora gittim ilk defa devlete gittim ve 2 kez uzun süre araliklarla bakmasına rağmen göstermiyo dedi 😁