Şimdiki aklım olsa asla vermem 3. Lü tarama testim 1/69 çok yüksek oranda down sendrom çıktı dünya başıma yıkıldı bi ton para verip yurtdışında test yaptırdık vs maddi kısmı değil yoran o günler sanki geçmedi zehir oldu.. hiç bir şeyde çıkmadı.. zaten ayrıntılı ultrasonda herşeyine bakıyolar bence gerek yok o testlere..