Kızlar 28 haftalık ikiz bebişlere hamileyim.yaklaşık 1 haftadır geçmeyen bir bel ağrım var şiddetli şekilde..özellikle ayakta kalınca çok ağrıyor ama yattığımda da geçmiyor.bu haftalarda bel ağrısı normal mi hiç geçmeden ? Sancı mı diyeceğim ama kasıklarımda vs birşey yok daha cumartesi kontrole gittim açıklık da yoktu.