Kizlar cuma günü son fitili kullandim pazar gününe kadar akıntım oldu su gibi damla seklinde bugün durdu ama vajinam çok nemli iç çamaşırima gecmesede ıslaklık peceteyle sildigimde islaklik görüyorum sonra düşünüyorum aceba bebeğin suyu mu sızıyor diye sızma olsa bu şekilde mi olur yoksa baya baya iç çamaşırım islanir mi lütfen yaşiyan biri anlatabilir mi hastaneye gitmeye gerek varmi??