Gizem19-23 Devlet Hastanesinde 14. Haftada cinsiyet söylerler mii ??? Ya da bu haftada öğrenen var mı ??
Tiiffany Gizem19-23 doktoruna baglı canım yada bebegin duruşuna. Biz öğrenmiştik birini 11. Haftada digerini 14 haftada
MaviK Gizem19-23 cihaz iyiyse görürse söyler ama bazen cihazdan kaynaklı hiç riske atmıyorlar 16. Haftada söyleniyor bu yüzden
Nurkcy Gizem19-23 Ben Zeynep kamilin cihazlarını pek beğenmedim benim bebeğimi görmemişlerdi bebek yok dediler ertesi gün başka doktora gittim hem bebeği hem kalp atışını duydu, bazen iyi cihazlar denk gelemeyebiliyor devlette.
Fuhen Gizem19-23 bana 12 haftada da söylediler 14 de 16 da 19 da hepsinde kız dediler galiba değişmez artık belli oluyor yani 14 de ben oğlumuda 14 de öğrendim ilk
Gizem19-23 Nurkcy ikili test sonuçlarimi almaya gittim yüksek ihtimalle erkek dedi doktor kendi doktoruma henüz gitmedim bakalım o ne diyecek ama bence de erkek 🙂