Sezaryen için hala gün alamadım haftam 39+0 oluyo yarın.39u bekleyelim demişti hep gittiğim doktor bu kez o yoktu 40ı bekleyelim diyor başka doktor bu kez de. Sezaryen olacağı kesin neden hala bekliyorum anlamadım sancılarını bekleyelim diyo bi de 🥲 benim gibi olan var mı çocuk mekonyumlu vs olacak diye korkuyorum