27ozlem Henüz başlamadık bizim bu konumuz biraz uzun ve karışık özetle; özel gittiğim kadın dogumcu yumurta tebelliğin var dedi emara verdi kullandım 1 ay sonrasında yumurtam çatlamıştı. Öyle olunca gebe kalman gerekirdi diyip eşime teste gönderdi test sonucu cıktıgında ise beni arayıp sizin doğal yolla asla cocugunuz olmaz dedi (Bu dr bir tüp bebek merkezi ile anlaşmalı) Sonrasında tek doktorla kalmayalım dedik eşim devlet hastanesinde dr gitti sonucları gayet iyi cıktı ve doktor sende hic bi sıkıntı yok daha çok eşine yani bana ağırlık vermemizi söylemiş. Sonrasında bende bir kadın doguma randevu aldım orası kücük hastaneymiş yani doğum bile yapılmıyormus beni araştırma hastanesine yönlendirdi fakat şunu söyledi sana nasıl rahim filmi çekmeden hormon testleri yapmadan sadece alttan muayene edip gönderebilir diye. Bende kadın doguma randevu aldım pazartesi gideceğim bakalım hayırlısı olsun insallah. 2 senelik evliyim 1 senedir korunmuyoruz ama hala birşey yok çok kafama takıyorum çok üzülüyorum eşimide üzmek istemiyorum ama elimde değil 😔 Biraz fazla oldu kusura bakmayın 🙏🏻😒