Merhaba kızlar, geçen hafta kontrolüm vardı. Doktorum cinsiyete yüzde seksen erkek dedi. Bugün de ikili tarama için radyolojiye gittim. O doktor da kıza benzettim dedi. Benim devreler yandı hangisine inanayım bilemedim 😃😃 Sizce ne yorumunuz var mı ? Geçen haftaki ultrason görüntülerinde pipi çıkıntısı var demişti doktorum. Sizin bebişlerinizinki nasıldı. Bir kızım var bir oğlum olsun çok istiyorum 😃
<img src=“https://mutluresim.com/images/2023/01/24/4dB50.jpg” alt=“4dB50.jpg” border=“0”>
<img src=“https://mutluresim.com/images/2023/01/24/4dRCV.jpg” alt=“4dRCV.jpg” border=“0”>