prilam her gebede işe yaramıyor ne yazık ki bende de öyle olmuştu. onzyd bulantı hapı hamilelere tavsiye edilmez yazıyor prospektüsünde ama benim doktorum vermişti ve kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyordum kullandığımda. başka türlü 3 ay dolmadan bas edebileceğinizi sanmıyorum ne yazık ki..