D_tknbs Arkadaslar merhaba.17 haftalik gebeyim. Yaklasik 2 haftadir uyku sorunu olustu bende gunde en fazla 3 4 saat uyuyabiliyorm bazen 2 saat. Simdi de carpinti basladi. Bu durumu yaşayan var mi acaba cunku cok yiprandim.