merhaba 10+2 benimde koku hassasiyetim var ozeliklle buzdolabindan nefret ediyorum acmak istemiyorum ve parfum yumusatici dedorant asiri zorlayan kokular oluyor hic kusmadim ama mide yanmasi beni mahvediyor gaviscon verdi dr um fakat genel bir rahatsizlik hali oldugu icin biraz zor geciyor asiri miktarda gaz var midemde insallah 3 ay dolunca rahatlariz🤲🏻