Pembemimavimi Prenseskuzum ben bazen esime diyorum ejderya oldum.bak icimden ates cikiyo diye 😂😂😂😂 iyice kafayi yedin diyo😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Pembemimavimi goncacan ben bide bi hamileliğinde yasadim mide yanmasi oncesinde hic alakam dahi yoktu 🤷♀️😂😂
Aybukealtintas Pembemimavimi doktor verene kadar bende duymamıştım valla, her sabah ac karnına içiyosun butun gün miden melek gibi😂
ebrarecem Gaviscon bana fayda rtmemeye başladığında rennie diye bir şurup vermişti doktorum baya baya etkili oldu eczaneden gidip hemen alabilrsn 😇
Pembemimavimi Aybukealtintas ay valla az uyuyim.dedm sirtimin ağrısına uyuyamadim karnima da baski yapiyo bebis. Esime bakarsak bu cocuk erken dogacak 😂 bnde dedim.geliyosq gelsin midem de yanmaz 😂
Kaderburr Pembemimavimi mide yandığında çocuk saç çıkarıyor diyolar ama bilemiyorum, gaviscon kullanıyorum oda 5dakikaligina rahatlatiyor 🤷
Mervezmezen Kaderburr ilk hamileliğimde de çok yanmam vardı sonuç kızım kel doğdu desem yeri saçla alakası yok yani
Mervezmezen kızlar sade maden suyu için yatmadan önce çok işe yarıyo en azından gece yarısına kadar uykumu alıyorum içince hem bebeğede kilo yapıyomuş