Pembemimavimi ne gündüz ne gece uyku var Allahım yarabbim çocuk olunca uyamicsz az bi uyku allahm diye dua ediyorum😀😀 eşimde horluyarak uyuup uykunun dibine vuruyo kıskanıyorum onu uykusundan kaldirdm kaç kere ben uyumuyorum sende uyuma yeter be diye kavga ettik kaç kere ahahahah😀