bebegim2023 Kızlar öksürük var bir haftadan beri nasıl geçire bilirim pekmez içiyorum sütlü bal içiyorum başka ne tavsiye edersiniz geçmesi için doktorum gün verecek doğum için sezeryana almıyormuş öksürük ve grip olunca
Anneolmak93 bebegim2023 bende aynı durumdayım 28. Haftalık hamileyim ongün öksürüyorum her gece parol serum baglatıyorum bebek bugun karnımda sertleşti kasıgımda ve rahimimde agrı başladı neyapacam bilmiyorum
Ikicocukannesi32 Canım eninde sonunda alır doktor bebeği ama öksürük geçmezse çok zorluk cekersin Sezeryan sonrası insan gülmek bile istemiyor çünkü
bebegim2023 Ikicocukannesi32 evet herkes bunu söylüyor bende en çok bu yüzden korkuyorum ya birde kendimi geçtim bebeğimi hasta etmekten korkuyorum 😔
bebegim2023 Anneolmak93 sizde ballı süt ve pekmez için bende daha öncede öksürük olmuştu bu şekilde geçmişti ama şimdi doğumum yaklaştı 39 haftalık olacağım o yüzden bi an önce geçmesini istiyorum 😞