Aslii35 Bu sabah idrar testinde çift çizgi gördüm. Akşam kan verdim 1.20 çıktı ama belirtilerm de var adette olmadım kafayı yiyeceğimm
TubaGokhan Aslii35 bende cumartesi günü test yaptım üç tane resmen pozitif çıktı sevindik eşimle ağladık zirladik ertesi gün gittim test verdim 1.20 çıktı beta sok oldum. Adet günüm bugün 2.gun gecikmede yine kan vericem bakicam yükseliş var mı inşallah vardır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aslii35 Gtrkmen canım ben 1 buçuk ay önce kürtaj oldum doktorum 1 aya kadar adet görüceksin dedi bende hala görmeyince birde belirtiler olunca dedim sanırım yine hamileyim ama boşa ümitlenmişim
Merve3801 Belirgin iki çift çizgi miydi yoksa bir silik miydi eğer silikse benim başıma geldi test hataylıymış benim ertesi gün başka bir testle de yapmıştım tek çizgiydi kana inanmamıştım 🥹