Gtargit Benimde ilk gebeliğim kesinlikle normal yapamam ben heralde bayılır kalırım o an panik,heyecan,korku, acı hepsini bi arada kaldıramam😅 zaten bel fıtığımda var ama olmasaydıda asla tercih etmezdim heralde.. uyuyuyım uyanıyım hersey bitmiş olsun kafasındayım hep.. epidural bile yaptıramam heralde. 😊