Negif  23 aralık beklenen adet günümdü hiç bi belirtim yok bugün öğleden sonra yaptım bu testi varmı sizce
Negif Hemsireanneeeee bakalım benimde 2 gün geçmiş şekilde böyle bi kaç gün sonra testi tekrarlayıp öyle kan vermeyi düşünüyorum
Negif Merve3801 evet bende daha önce bi kaybım var zaten boşa ümitlenmek istemiyorum kimyasaldan korkuyorum
minikmucizeemaak Hemsireanneeeee İnşAllah öyledir bakalım yarın ilk idrarla yine deneyeceğim geç döllenmeden şüpheleniyorum 🤲🏻🌸❤️
minikmucizeemaak Hemsireanneeeee Onu da deneyeceğim yarın bakalım eğer yine az da olsa çizgi görürsem gideceğim beta vermeye hemen nasip 🤲🏻❤️
minikmucizeemaak Hemsireanneeeee İnşAllah canım Rabbim bana ve istiyen herkese nasip etsin tez zamanda 🤲🏻❤️