Burcuolcayb Merhaba hanımlar bugün doğum tarihimiz belli , sizin de belli mi kimler o gün doğum yapıyor? Çok heyecanlıyım bir anda 28 günden 16 güne düştük.😊
Erayrahime Burcuolcayb benimde o zaman vakit yaklaştıkça zaman geçmiyor sağlıkla kucağımıza alırız inş. 36+1 şuan sizin haftanız kaç?
yigitinannesi34 Burcuolcayb benimde uygulama görünen tarih 10 Şubat , şu an 37+5 haftalığız, ne olur bilmiyorum ,perş ilk nst ye giricem, hayırlısı bakalım 🥺
Mervealadag Burcuolcayb 36+1 deyim bana sa 14 şubat dediler gün bizde de azaldı birden bakalım bekliyoruz:)
Nurr_22_22 Burcuolcayb şimdiden içimden sevgi fışkırıyor kucağıma alınca ne olacak çok merak ediyorum kimseye veremem gibi geliyor bana 🙈
elffi yigitinannesi34 bende aynı şekilde ama tabi normal doğum gözüktüğü için şuan ne zmaan gelir belli olmaz
Buse-ozdmr Burcuolcayb bende 10 şubatım 😍❤️38+4 e denk gelıyor 36+1 im şuan🤍hepımıze az kalmış hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi🫶🏻
Atirmizi Benim de tahmini 10 Şubat ama normal doğum gözüktüğü için tam tarih ne olur bilmiyoruz 🥲 37+5🤍