Mahsati çünkü normal doğumda gelişebilecek komplikasyonları göze alamıyorum. Çok düşük ihtimaller bile olsa cesaret edemiyorum, yok kalbi yavaşladı, yok nefesi kesildi, yok strese girdi… çok düşük ihtimaller de olsa aklımdan atamıyorum. Evet tabi ki en doğal olanı en iyisidir ama işte ben bu noktada doğal olandan biraz uzaklaşmaya razıyım. Hoş, normal doğumun da doğal yolu kaldı mı, basıyorlar suni sancıyı, dayıyorlar episurali, sonra doğal oldu… işte ne kadar doğalsa…