Medinehnm 24+4 haftalık olduk basım aşırı ağrıyor ve sağ kasığım cok ağrıyor basına gelenler nasıl başa çıktınız bu durumla acaba
Fatosca Benim de hergün bi yerim ağrırdı bi ara parol da geçirmiyo zaten çekiyodum ağrıyı yapabilcek hiçbişey yok çünkü