962301 Merhaba arkadaşlar ben dün 15.00 da sezeryanla doğum yaptım çokta güzel geçti doğumum ama bugün sabahtan beri geçmeyen bir boyun ağrısı var böyle bir şey yaşayan varmı varsa nasıl geçti, lütfen yardımcı olur musunuz, şimdi den teşekkürler 🙏🥰
Eymenslm 962301 jel krem vermişlerdi onunla masaj yapılarak bide hap veriyorlar sanırım o daha da dayanılmaz gidip iğne vurunmuştum en fazla 4 gün falan sonra geçiyor
gunel91 962301 gorumcemde oyle aqri olmusdu rahim toparlayici iyne vurdugdan sora aqridi birde 1hafta bas aqrisi cekti
962301 gunel91 yaa çok geçmiş olsun şuan benim sadece boyun ağrım var başka bir yerim ağrımıyor çok şükür