sipsecim Arkadaşlar e bebekte şubat indirimleri oluyormuş tam olarak hangi tarihte ve gerçekten değiyor mu beklediğimize acaba bilen var mı?
Edafmo sipsecim gerçekten beklediğimize değiyormuş. Her gün belirli kategorilerde ya da ürünlerde indirim oluyormuş. Geçen sene ablam bebeğinin çoğu eksiğini şubat indirimlerinde almıştı. Bana da Şubat’ı bekle dedi bekliyoruz bakalım😂
sipsecim Kiwi12 su anki indirimlerden daha az mi oluyor peki. ben birçok yere baktım su anki fiyatlar gerçekten uygun çünkü
Edafmo sipsecim internete özel diye biliyorum ama bende ilk defa şahit olacağım için tam emin değilim 😂
Edafmo Elvancn yukarıda da söyledim aslında aynı soruya cevabımı. İnternete özel diye biliyorum ama emin değilim
Edafmo sipsecim valla bana da öyle geliyor ama kategori kategori indirim olacağı için yetişme ihtimalimiz var bir umutt