Uykusuzana92
Birtanem şunu bir kafamızdan çıkarmamız lazım biz annelerin .
- ek gıdaya başladı sütüm azalmaya başladı .
- göğüslerim sert değil sütüm yok.
- göğüslerim den önceden süt akardir şakır şakır şuan artık akmıyor sutum mu azaldı.
- bebeğim doymuyor acaba sütüm yetmiyor mu
Birtanem bebeğin ek gıdaya da geçse , bir göğsün sis diğeri sis olmasa bile şakır şakır süt akmasa bile goguslerimizden bu sutumuzun olmadığı anlamına gelmez ,
Biz anneler bebeklerimizi ne kadar emzirirsek meme ucu memeyi uyarır ve süt üretmeye devam eder , lütfen kendimizi tedirgin ettirmeyelim . Sutumuz bitmez sutumuz azalmaz .
Sen ne kadar emzirirsek o kadar çoğalır.🥰😊🤱