Ozlem93333 Kızlar bu uygulamada haftalar çok çabuk geçiyor gibi sanki normal mi☺️ayrıca son adet tarihimiz ilk gebelik günümüz olarak sayılıyormuş Google da da gebelik hesaplaması yaptığımda aynı sonuç çıkıyor sonuçtan şüphem yok ama kafam karıştı açıkçası açıklayabilir misiniz?☺️
busraninprofili Ozlem93333 e bu uygulamada son adet tarihin baslangicini baz aliyor. Bu tum dunyada boyledir
Ozlem93333 denizarenmom baya yada bana öyle geliyor misal 7.0 1,2,3,4,5 den sonra 8. Haftaya geçiyor 6 günde 1 gibi😁😁😁
denizarenmom Ozlem93333 hayir tabii ki 7 gunde bir mesela ben 30+1im. 29+0,29+1,29+2,29+3,29+4,29+5,29+6 bak 7 gun