Buse-ozdmr Hatice12333 32 de 2300 dü benim 35 te gittim 3 kilo olmuştu 36dayım suan bu cuma gıdecem bakalım napmış😂
Halimbey Buse-ozdmr ay inşallah benimkide öyle kilo almıştır maşallah 32 haftalık oluyorum çok merak ediyorum ilk bebeğim o zamanlar 1 hafta gerideydi biraz kilosu düşüktü yine aynı olmasindan korkuyorum sağlıklı olsun önemli olan o ama insanlar psikoloji bozuyor zayıf zayıf diye
Halimbey Hatice12333 haftaya muayenem 32 haftalık oluyorum öğrenicez inşallah kaç kilodur acaba en son 28de 1200 gramdı
Kurmans Kızlar devlette mi söylüyorlar boy kilosunu.Ben devlete gidiyorum sormayinca bisey söylemiyorlar.Yarin gidicem 30 haftalik olucaz yarın itibariyle kaç kilo olmuş oglusum
Buse-ozdmr Kurmans devlete de gıtsen özelede doktor söylüyonzaten eğer soylemezse sen sor boyu kılosu ne kadar olmuş de bencw
Halimbey Kurmans devlette özelde söylüyor ki söylemesi de lazım ben devlet takipliyim doktor her şeyi anlatıyor bana sormama gerek kalmıyor
ikibaloglanannesi Kurmans ben devlet takipliyim bunca zaman ultrason da verdiler 2’li 3’lü şekilde. Kilosunu da söylediler boyunuda.
Kurmans Buse-ozdmr bazen çok aceleye geliyor muayene başka şeyler soruyorum bu sefer unutuyorum.Resim bile vermiyorlar