Hilalrumturk canım benimde ilk gebelikte igneye geç basladik kızım 2170 gram doğdu şuan ikinci kızıma hamileyim gebeliğin başından beri iğne hap devam ediyorum şuan haftasiyla uyumlu ilerliyo 27 haftalik olduk hatta doktor 1 kaç gün önde demişti 24+6 da gitmiştim o zaman 750 gramdi bence normal senin ki de