Kizlar çok kötüyüm 21 haftalık hamileyim 14 haftalıkken bebisimde ense kalınlığı göründü amniyo yaptırdım sonuclar temiz geldi bugünde kontrele gittim bebişim suyu normale göre azmis bide kalbinde bi problem olabilirmiş çok korkuyorum her gittiğimde bişey oluyor beni neler bekliyor bu durumu yaşıyan varmı 😔😔😔😔