mine3444 Nagihanbyksy ben Sedat umura gittim kanama ile gittim suratıma bakmadı hoş geldiniz bile demedi orda bekliyordum. Sonra Erdal çil çağırdı içeri girdim. Ultrasonda baktı kese var ama kanaman var dedi hiç bilgilendirmedi asla ama asla tavsiye etmem o kliniği.
symabskrt Turgutaykader meryem hanim adatipla mi anlaşmalı fiyatları biliyomusunuz muayne ucreti ve doğum?
Nagihanbyksy @“mine3444” Ben çok mennunum.Sizin karşılaştğınız bir durumla karşılaşmış olsam tabi ki benimde fikrim değişirdi.
Hilalllcann Ben adatipta Yusuf Türk e gittim ilk öğrenmem de bı elektirik alamadım. Birde bana kesen aşağıda diyip düşük önleyici hap yazdı almaktan korkuyorum. Tekrar doktora gitmek istiyorum bu yüzden