Gul_ayse Selamlar, hayırlı olsun ♥️
Benim son adet tarihim 2 Aralıktı. 5 Ocakta öğrendim bende kaset test yaparak. 5 gün geçmişti bende de. Ertesi güne randevu alıp hastaneye gittim. Vajinal ultrason ile baktıklarında kesem ve bebişin besi yeri oluşmuştu. 2 mm di. 🥺
2 hafta sonra 6+6 haftalıkken gittim çok şükür bebeğin kendisini de gördüm, kalp atışını da duydum canım. 💞 Bekleyebilirsen 2 hafta bekle yani. Folik asit ben gebe kalmadan başladım. İmom kullanıyorum.
Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 8+0 dan selamlar 🤭🌸