Merhaba bir kaç gün sonra ovülasyona başlayacağım. Daha önceki senelerde bir kez kullanmıştım sonuç elde edememiştim. Tekrar denemeye karar verdim. Hatalı kullanmış olabilirim belki. Tam olarak çatlama gününü nasıl anlıyoruz. Hangi gün uygun olduğunu nasıl anlıyoruz. Yardımcı olursanız sevinirim. 🌸