Cnrmrv Bugün doktor haftaya alalım bebeği dedi 37. H aftadayiz Haftaya 38. Nst sonuclarinda bebek hareketleri az çıktığı için sanırım normal doğum diye düşünüyorduk eğer sıkıntı varsa sezeryan mi alıyorlar direk bilen var mı acaba