Asilinannesi Merhaba kızlar ne durumdasınız basıl gidiyor şikayetleriniz neler benim karnım küçük 😏 bebeğim genelde göğsümün altında sanki şu sıralar iştahım kapandı 0 sizde durumlar nedir😻
Tomrisinizi Asilinannesi benimde karnim kucuk istahim kapandi ilk uc ay yasamadigim mide bulantisini cekiyorum 🙄 bebegim her yerde oynuyor karnimda capraz duruyor 😂
Drucelis Bnde 29dayım. Kızım baya hareketli her pozisyona giriyor tek kale maç yapıyor sanki ;)) anası kılıklı belli... kasıkta batma var klasik sıkıntı yani yürürken ve ayakkabı pantoln fln giyerken tabii zor oluyor brz onun dışında pek bi problemim yok ha bide bnm karın büyük bnce hiç küçük değil 52 kiloyla hamile kaldım şuan tam 60 kiloyum zayıf olduğum için herhalde karnım çok belli oluyor :)
Duygugul Benımde rahımde batma hıssı oluyor geceleri kramp oluyor bacakta anıdan göbek bayagı belli artık ☺️ Çok sukur onun dısında iyiyiz kılolar aldı basını gıdıyor bırde
Efuchama 54 kiloydum 63 kilo oldum bebikim hareketli maşallah sağ kaburgalarım ağrıyor ve nasıl yetişecek bu hazırlıklar diye karamsarlığa düştüm bi de bi cesaret geldi normal doğum yapıcam güçlüyüm ben diye bi hallerdeyim 😂😂 umarım kalıcı bi histir 🤲🏻