CayGetireyimMi Kızlar evde 2 tane alet var ama ikisi de farklı ölçüyor. Evde kullanıp memnun kaldığınız dijital tansiyon aleti var mi koldan ölçen?
Pembesarelle2 CayGetireyimMi Kayınvalideme Trendyoldan Acura marka tansiyon aleti aldım gayet memnunlar 1 yıl oldu sorunsuz kullanıyorlar 🌸🙃
Kucuk_melegim CayGetireyimMi ben o yuzden hastanenin tansiyon aletinden aldm kendime çünkü evdeki kullandığım cok tuhaf olcuyordu olcuyordum hemen arkasina birdaha ocluyordum ikiside farkli cikiyordu bende yeni aldım adi omron
CayGetireyimMi Gizem53 hangi model tatlım hatırlıyor musun bazılarında çok şikayet yorumu var bakiyorumda simdi
Nedbur CayGetireyimMi Kullandığınız pil ile de alakalı olabilir alkalin pil öneriyolar uzun ömürlü olması için
CayGetireyimMi Gizem53 tamam canim çok teşekkür ederim bu değer gebeyken çıktıysa normal kabul ediliyor değil mi? Gebeyken kaçın üstü sıkıntı acaba
CayGetireyimMi Kucuk_melegim canım.omtonun hangi modeli acaba foto da atabilir misin koldan ölçüyor değil mi dijital
CayGetireyimMi Kucuk_melegim hastanede genelde bilekten ölçen kullanılıyor ya ben ona da guvenmiyorum
Rmysbyzt CayGetireyimMi koldan ölçülen yani. Zaten koldan daha doğru diyorlar ama benim gittiğim hastanede omron markasının bilekten ölçenini kullanıyorlar