Canm-oglum21 cok geçmiş olsn bende öyleydim inan ciğerleirm degilde benmde boğazım yaraydı su bile içemiyordum nefes alamıyordum cok tıkalıydım sadece boş serum taktılar bir kere parol kattılar ağrılar icin başka bsey yapamayız dediler ilaç antibiyotik vermediler kadın doğumcumda önermedi 3 hafta çekmiştim , ama gebelik grubu antibiyotikler varmış ilaçın prokpektüsünde yazıyor bana serklaj dikişi atıldıgında verdiği antibiyotikde öyle yazıyordu ck düsük dozlu ve suda eritmeli 5 günlük bi ilaçtı .. neden grip oldugumda o kdr çektirdiler ikaç vermediler bilmiyorm elma portakalı birlikte kaynatıp çay gibi içtim ck lezzetli oluyo boğazımıds yumşatıyordu yada sadece limon kaynatıp ictim ay cok zordu ya konuşsam boğazm acıyordu bi gün boğaz spreyi sıktm şişlik indi doktorm ona bile kızmıştı hepsi başka bse diyor