Bebetolarınız kaç kılo ve kac cm güzel anneler?
Biz bugun özeldeki doktorumuza gittik. 36,5 cm ve 1071 gr dedi🫣 minyon bır bebek olabılır dedi . İstersen aminoyosentez yapabılırız dedı . Neden dedm genetik mi degıl mı bakarız dedi. Bır tedavısı olucak mı dedim hayır dedi . Doktorlar her seyı rahatlıkla söyluyor ama anneleri hıc dusunmuyorlar istemsizce kafama taktım. Merak edıyorum bizim haftamızda olanlar ne durumda? Şimdiden teşekürler 🤭