Zeynepzeynepm Sağlık ocagında ebe yazdı bana daha 18 haftalıgım ama tetanoz aşısı olmam gerektiğini söyledi daha erken değilmi?
Esma1993 Zeynepzeynepm bana 20. Haftada biz cagirmadan gel demislerdi ilk doz icin sonra da 28 . Haftamda gittim 2.dozu oldum temmuzda dogumdan cok sonra da 3.doz varmis onun 10 yillik korumasi oluyormus yaptirirsa. Bir daha hamile kalirsan iki kere asi olmana gerek kalmaz dediler